Horarios y Avisos

boton_avisos

Ver intenciones misas del 20 al 27 de Mayo

(ACTUALIZAD 26 Mayo 2018)
  • El pròxim dilluns 28 de maig a les 17’30h, en la parròquia, celebrarem la festa de final de curs de la catequesi d’infància.
  • El pròxim divendres 1 de juny, a les 20’30h, acollirem la imatge de Sant Onofre a la nostra parròquia per a començar la novena el dissabte 2 a les 19h.
  • El diumenge 3 de juny no hi haurà exercici de la novena a Sant Onofre per ser la festa del Corpus.
  • Del dia 1 al 5 d’agost la parroquia organitza un campament a Altea per a xiquets i adolescents. Mes informació
  • L’horari del despatx parroquial será el dilluns idimecres de 11h a 13h i de 17,30h a 19’30h. Excepte festius o vespra de festa. Pel carrer 2 de maig, 10.
  • Podeu confesar-vos sempre que ho necessiteu o 30 minuts abans de les misses.