Horarios y Avisos

boton_avisos

Ver intenciones misas del 18 al 25 de noviembre

(ACTUALIZADO 17 Noviembre 2018)
  • AVISOS:
    • El dilluns a les 22h tindrem HORA SANTA amb els joves en la parròquia.
    • La col·lecta de la setmana que ve la destinarem per col·laborar amb les necessitats de la parròquia. Gràcies per la seua generositat.
    • El diumenge 25, a les 12’30h, celebrarem en la parròquia la Missa dels Antics Alumnes de les Escoles Pies.
    • Recordeu que el dilluns i dijous de 21h a 22h en la parròquia, estem fent catequesis de joves i adults. Estes catequesis són, també, una preparació per a la confirmació d’adults. Parleu amb el rector per a més informació.
    • El despatx parroquial estarà obert dilluns i dimecres de 11h a 13h i de 17’30h a 18’30h. Pel carrer Dos de Maig, 10.
    • Podeu confesar-vos sempre que ho necessiteu o 30 minuts abans de les misses.

Visitad la página web de nuestra parroquia para estar informados. www.parroquiasanpiox.org