Horarios y Avisos

boton_avisos

Ver intenciones misas próxima semana

(ACTUALIZADO  2/12/2017)
  • AVISOS
    • Durant el temps d’Advent, de dilluns a divendres a la parroquia, tindrem laudes a les 6’30h.
    • El pròxim cap de setmana farem la benedicció del “Niño Jesús”. Podeu portar tots els “Niño Jesús” dels vostres Betlems per a ser beneïts després de les misses del dissabte 16 i del diumenge 17.
    • El pròxim diumenge dia 17 de decembre a les 17h tindrem el XIII Concurs de Nadales. Podeu inscriure-vos a la pàgina web o en hores de despatx parroquial.
    • L’horari del despatx parroquial será el dilluns i  dimecres de 11h a 13h i de 17,30h a 19’30h i el  divendres de 11h a 13h. Pel carrer 2 de maig, 10.
    • Podeu confesar-vos sempre que ho necessiteu o 30 minuts abans de les misses.
    • Visiteu la web de la nostra Parròquia per a estar informats. www.parroquiasanpiox.org
    • Podeu instalar-vos, també, la App de la Parròquia per a que vos apleguen els avisos de manera puntual i ràpida. Busca Parroquia San Pio X.