Aliment per al camí

En aquest diumenge en el que celebrem la solemnitat del Cos i de la Sang del Senyor Jesús, l’Església ens convida a donar gràcies pel gran regal de la Eucaristia. El Senyor ens regala l’aliment per al camí.

Ens encaminem a la Terra Promesa. Anem, com a poble, cap al cel. A poc que vuigam respondre amb serietat a la voluntat de Déu sobre nosaltres ens trobarem amb les dificultats i les proves pròpies del qui no es conforma amb una vida mediocre, xata i sense sal, sinò que vol respondre amb generositat a la generositat de Déu. Al Senyor no hi ha qui el guanye en generositat: no hi ha tenir por. Quan més donem més sen’s dóna.

És per això que, per a mantenir-nos ferms en aquest camí, el Senyor sen’s entrega en el pa i en el vi, ens entrega el seu cos i la seua sang per a rebre la força necessària per a que continuem caminant.

Que aquesta festa ens anime a valorar la importància de menjar d’aquest aliment que ens espenta a caminar cap a la Vida Eterna.

Que passem un bon dia del Corpus. Óscar Benavent.